söndag 10 maj 2009

Party party

Igår hade jag och erica vårat födelsedags party tillsammans med härliga vänner och en väska med allt möjligt smått och gått!! Vi hade en jätterolig kväll, med mycket gott att äta och dricka, och en massa roliga saker som var till försäljning! Totalt var vi 18 stycken, och sedan kom även grabbarna och anslöt sig till festen, tror att dom var minst lika nyfikna på innehållet i väskan. Therese som höll i själva krydd-delen, är en utmärkt försäljare och en glad, go och sprallig tjej som självklart festade med oss sedan! Vi shoppade loss på grejerna och jag tror slutnotan slutade på nånstans på 5000 kr, bra gjort tjejer!! Så nu väntar vi bara på att paketen ska dompa ner i brevlådan, längtar!!
Vi var tjejer mellan 20 år och 31 år, men det är konstigt ändå hur alla känns helt jämngamla, tror nån utomstående skulle ha haft väldigt, väldigt svårt att gissa åldrana på oss igår!

Jag fick även jättefina blommor och presenter. Bara älskar det kakfatet som jag fick, men jag har tårtfatet och godisskålen i vitt, så jag är ändå lite lur om jag ska byta det vitt, helt ok enligt tjejerna :)
Som ni kanske ser på bilderna så var det väldigt mycket rosa över allt, för temat för kvällen var nämligen ROSA!!!






Sedan for vi på statt och dansade mest hela kvällen, va riktigt skoj! Men efter att ha vart ut två helger i rad nu, så känner jag mig ganska mättad på party. Så nu dröjer det nog ett tag till nästa "riktiga" fest.

Och som grädden på moset så mår jag hur bra som helst idag, sov till 10 och sedan klev vi upp och städade undan allt och fixade till, så nu kan man inte ens ana att det vart fest här.

Så nu så ska vi åka till Bjästa och hämta lilla gumman, som har sovit hos frmor och farfar inatt, åhhh så jag längtar efter henne!!!




4 kommentarer:

  1. Inte var det väl statt du var på... :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, måste bara skratta lite åt tidigare kommentar! =) Verkar som att det blev en del dricka igår! =) Skoj att det blev så lycket!

    SvaraRadera
  3. hoppsan så fel det kan bli :) naturligtvis Harrys!!!

    SvaraRadera
  4. Instämmer med föregående talare... Man kan ju undra hur mycket du fick i dig... Ska mycket till innan man inte ens minns vars man var! :)
    Tack före berömmet! :) Jag hade jättekul! Det får vi ta o göra om nån gång...

    SvaraRadera