fredag 8 maj 2009

Laddad för fest!!

Så var det äntligen dax då, för vårens fest!!! För imorgon ska nämligen jag och min kära vän Erica ha party här hemma. Och inte vilket party som helst heller, nämligen krydd-party. Det är min kära svägerska som ska komma och visa upp vad hon har i sin väska. Ska bli riktigt skoj!! Vi va över 20 pers ett tag, men nu har tvärr några hoppat av, men 15 stycken blir vi nog iaf!
Så idag har jag städat och fixat, och ikväll var Erica här och vi förberedde lite gott tilltugg till imorgon!

Återkommer efter helgen med lite bilder och detaljer!

Ha en bra helg alla!!

Kram

1 kommentar:

  1. Puh!! Nästan skönt att det inte blir fler än 15 :) gruvade mig för o hinna ta upp allas beställningar innan jag själv fick ta mig ett glas vin! :)
    Nu har jag laddat väskan o bytt batterier o fixat nya papper i pärmarna o annat smått o gott, så nu får jag äntligen gå o sova!! Vi ses i morrn, ska bli SÅ kul!
    natti natti!

    SvaraRadera